In the Park

Kiedy nadchodzi zima, nawet wtedy nie potrafię rozstać się ze spodenkami. Uwielbiam je nosić do rajstop czy kolorowych legginsów. W dzisiejszej stylizacji ubrałam na siebie moje ulubione szorty z wysokim stanem o granatowym odcieniu. Uważam, że leżą na mnie idealnie, ponieważ nie muszę do nich zakładać paska (co w moim przypadku jest dosyć częste), choć tutaj paska założyć by się nie dało- bo nie ma jak. Do tego założyłam prześwitujące, czarne rajstopy i znowu długie zakolanówki. Zarzuciłam do tego szary sweter, aby wszystko stonować i ponieważ stawiałam na wygodę, to założyłam granatowe trampki. :)

When the winter is comning, I cannot say goodbye to shorts. I love to wear them with tights or colourful leggins. In today's outfit I wore my favourite high waisted shorts that are navy blue colour. I think that they fit me well, because I don't need to put a belt with them (which is quite unusual in my case), but it wouldn't be possible to add a belt here- because there is no special thing to put it in (if it does makes sense to you). I added quite transparent, black tights and (again) overknee socks. I also put on grey jumper, so that it's not too bright and because I like to be comfortable, I wore navy trainers. :)


















sweter / sweater - Next
biała bluzka / white top - H&M
spodenki / shorts - New Look
torebka / bag - H&M
trampki / trainers - Primark
zakolanówki / overknee socks - River Island
wisior / necklace - House of Fraser


28 komentarzy / comments:

  1. Ładne zdjęcia a outfit świetny ;D
    Też lubię takie zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie było ci zimno xD zakolanówki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj wyszło słońce i temperatura podniosła się o parę dobrych stopni. A w ogóle do zdjęć pozuję kilka minut, więc da się wytrzymać :)

      Usuń
  3. Masz piękny uśmiech :) Śliczny sweterek!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki chudzielec z Ciebie ! zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ! Nie wiem czy wiesz, ale twój blog został wyróżniony.
    Więcej szczegółów u mnie. Zapraszam !! : )

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło z Twojej strony, że wyróżniłaś właśnie mojego bloga. :) Dziękuję

      Usuń
  6. wyglądasz rewelacyjnie, świetny zestaw, bardzo młodziezowy i na luzie :D

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zakolanówki, świetnie wyglądają do szortów:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakolanówki i spodenki- KOCHAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetny outfit ♥ śliczne masz ubrania ;)
    myfashion-ola.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    MarcBelle Chanelene

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie wyglądasz
    uwielbiam podkolanówki ; )

    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw, poza tym fajna energia jest na tych zdjeciach, jesteś taka wesoła. Pozdrawiam, kA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesoła byłam, bo początek weekendu był. :)Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  14. oo bardzo mi się tu podoba!! I świetny masz zestaw i fryzurkę super- obserwuję i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takei sweterki - proste :) i spodnie też bardzo ładne.
    U mnie do wygrania buty galaxy, zpraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie..spodnki cudowne!
    dziekuje i rowniez obserwuje Ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. również dodałam do obserwowanych :)

    śliczną masz buźkę, zestaw tez przyjemny. zmieniłabym tylko torebkę i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny look;)
    Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam - ba! - Kocham zakolanówki! ;D
    To chyba moja ulubiona część garderoby w tym sezonie :)
    Pozdrawiam,
    MEG

    OdpowiedzUsuń