Dior

Jak już zapewne zauważyliście, jestem ogromną miłośniczką kwiecistych motywów, bo one kojarzą mi się z pięknym zapachem i letnią atmosferą. Nie bez powodu również nazwałam tak swojego bloga. Przeurocza koszulka z oryginalnym nadrukiem jest pełna uroku i bardzo przykuwa wzrok, dlatego chciałam ją delikatnie podkreślić dodatkami. Cała stylizacja świetnie sprawdza się przy wysokich temperaturach, które ostatnio ponownie powróciły (z czego się potwornie cieszę, bo wreszcie będę miała okazję się opalić!).


As you probably already have noticed, I am a massive lover of floral patters, because they remind me of beautiful smells and summery atmosphere. This is where the name of my blog comes from. Adorable top with a unique pattern is so wonderful and very eye-catching, so I decided to emphasize it with a few accessories. The whole outfit is very suitable for high temperatures, which have returned to us (which I am extremely happy about because I will be able to get a sun tan!).











 bluzka / top - KLIK! / CLICK!
spodenki / short - H&M
kopertówka / envelope bag - Claire's
sandały / sandals - Dorothy Perkins



19 komentarzy / comments:

  1. Świetny zestaw! Ładne szorty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała jest ta koszulka, bardzo dziewczęco w niej wyglądasz! połączenie z szortami - bajka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez pokochałam motyw kwiatowy :) super wyglądasz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. T-shirt jest rewelacja! Pieknie komponuje się z torebką

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka rewelacja :) całość jak najbardziej mi się spodobała, wyglądasz ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie , żywo , kolorowa tak jak lubie ;))obserwuje ;)

    koraandkoras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna bluzka! ;O
    Obserwuje, czuję, że będę tutaj często wpadać! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna bluzka :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, motyw kwiatowy jest mega dziewczęcy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://barwne-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny t shirt poklikane ,moge prosic rowniez u mnie w ostatnim poscie jesli to nie problem :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/bad-romance.html

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka jest zajawiskowa. Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajeczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna bluzka :) Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń